madera Rysiek kod pielgrzymka
madera Rysiek kod pielgrzymka
stopfalszerzom stopfalszerzom
159
BLOG

Ryśkowa Madera przeszła do historii TT

stopfalszerzom stopfalszerzom Rozmaitości Obserwuj notkę 1

Przez parę lat administrowałem pewnym forum. Było ono oparte na darmowym (na licencji open surce) silniku phpbbforum Całkiem było zgrabne i dość plastyczne. Od biedy można by je samą konfiguracją przekształcić w coś w rodzaju serwisu blogowego przypominającego dawny salon24 pod wzgl. funkcjonalności. Wykupienie (wyhostowanie) serwera na rok kosztowało mnie 300zł domena ok 10zł w nastp roku ok 100zł Kolega informatyk postawił i skonfigurował mi forum w jeden wieczór za zgrzewkę piwa.

Reszty nauczyłem się administrując tym forum.

Serwis blogowy byłby całkiem niezły. Jedynym jego minusem byłoby to że nie można by w nim zakładać bloga w drodze automatycznej rejestracji. Trzeba by się zgłaszać do admina żeby przyznał odp uprawnienia i miejsce. Myślę że są na salonie fachowcy, którzy znają lepsze rozwiązania jeśli idzi e o stworzenie serwisu blogowego odpowiadającego specyfice i przyzwyczajeniom tutejszych użytkowników więc dziwi mnie dlaczego jeszcze tu siedzimy :)

Takiego chamstwa jak nas tutaj dziś spotkało nie da się chyba dłużej tolerować? Szczegółów nie muszę tłumaczyć


Jan Sliwa · 

I bez trolli?

Trole są jak wszędzie ale w ustawieniach bbforum można było przyznać niektórym  zalogowanym użytkownikom (blogerom) uprawnienia moderatorów do banowania trolli i wywalania ich notek 

Kim jestem? Moje memy

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości