stopfalszerzom stopfalszerzom
633
BLOG

Tak dobrze żarło a jednak zdechło

stopfalszerzom stopfalszerzom Polityka Obserwuj notkę 5

Tak się zastanawiam...

Puściłem mema [memiksa jak chce Coryllus :) ] z poprzedniego wpisu pod tytułem "Kto komu ukradł pomysł na 500plus" i cenzura salonowa nie przepuściła. Kto kliknie tę notkę wyświetla mu się komunikat, że żądana strona nie istnieje. Skasowałem więc tę "nieistniejąca stronę" po czym dokonałem drugi raz tego samego wpisu i znów nie przeszło.

Puściłem więc go pod tytułem ""Matka jest porażką" i inne opowiadania zakodowane" i przeszło bez problemów. Czyli nie o fotke chodziło tylko o tytuł? ????!

Staram się zrozumieć sposób rozumowania naszego nadwornego cenzora i za CHINY nie daję rady.

Myślenie ruchem konika szachowego?

Kim jestem? Moje memy

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka